DOPLNKOVÉ SLUŽBY VIRTUÁLNEJ KANCELÁRIE
K virtuálnej kancelárii si môžete vybrať z nasledujúcich doplnkových služieb: - scan dokumentov a ich preposielanie e-mailom na požadovanú adresu - vytvorenie e-mail schránky v tvare Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. (text znamená slovo alebo slovné spojenie, ktoré si sami zvolíte) - prenájom kancelárskych/zasadacích priestorov (jednorázový krátkodobý prenájom) s možnosťou využitia vybavenia kancelárie – počítač, internet, tlačiareň, fax, scan, flipchart tabuľa Doplnkovou často využívanou službou k virtuálnej kancelárii je krátkodobý alebo jednorázový prenájom kancelárie alebo zasadacích priestorov za účelom organizovania obchodných jednaní, rokovaní, rôznych seminárov, prijímacích pohovorov, prezentácií Vašej spoločnosti alebo Vašich výrobkov. K obchodným rokovaniam vieme zabezpečiť sekretárske služby, občerstvenie, ubytovanie, polo/plnú penziu, využitie súkromného parkoviska. |